FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI provoz na LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
AI provoz na LKPR   24. 1. 2002 / 22:24Marek mincbergr
Panove, jen male info

ted jsem rozchodil betu AI provozu letadel na LKPR s volackami, registrackami letadel, casy odletu a pod dle letoveho radu CSA. CHODI TO! Fakt podle letaku a ne nejake nahody. Pres vikend k tomu neco napisu a pak to sem poslu. Je to zas o neco lepsi...

Marek
 

Re: AI provoz na LKPR   24. 1. 2002 / 22:28Lukas
Je tam i Travel Service? .)
 

Re: Re: AI provoz na LKPR   25. 1. 2002 / 09:19Marek Mincbergr
Ahoj

Neni. A je pro to nekolik duvodu.

1) Samotnej způsob prirazeni letadel. AI si vzdycky sahne pro nastaveny letadlo. Coz je neupravovane vzdycky originalni B737, B777 (nahrauzuje A310) a DHC8 (ATRky) s jejich volackou, ale skutecnym cislem letu. Takze let vecerni z LFPG se pak hlasi treba jako Orbit 767. Kdyz do Airline v menu toho letadla napises treba Air France, bude se hlasit jako Air France 767 apod. Takze prvni problem - neni tam (hlasove) ani CSA, tim mene FIA nebo TVS. Jeste zkusim neco vykoumat, co se s timhle da delat, protoze kompiler musi mit v cisle letu jen cisla (tzn 767 a ne OK767). To jsem zjistil vcera vecer a trosku me to mrzelo. Takze, kdyz si das misto orbitiho letadla texturu TVS, tak ti vsechny bulici budou litat v jejich barvach, ale s cislem letu CSA a prislusnejch CSA casech. Pripadne lze udelat, aby na urcity linky litalo nejen to ktery zbarveni a i to ktery letdlo NAVIC (ne misto) k defaultnim. Tedy krom tri DHC8 aby tam byly i OBE ATRky. Jak to udelat, bude soucasti baliku.

2) Nemam letovej rad TVS, ale CSA ano

3) V defaultni LKPR je strasne malo stojanek - jen 9 (vcetne stareho letiste). Pred sebou mam fotku z letistniho letaku a na severu tam stoji 24 letadel a zdaleka ne vsechny stani jsou obsazeny. Jenze protoze ve FS ty letadla normalne po pristani nemizi ale u gejtu cekaji na dalsi let, nemuze jich tam najednou stat vic jak 9. Musel jsem proto oriznout pocet letu a to i presto, ze jsem to delal podle stredecniho (volnejsiho) litani. Az nekdo udela scenerii s vice stanima, neni problem, rozsirim to. Mam to nachystany, jen jsem z toho ted nejaky radky vymazal, aby se to tam veslo.

4) Osobne TVS moc nemusim... Ale dovedl bych se pres to povznest...

Marek
 

Re: Re: Re: AI provoz na LKPR   25. 1. 2002 / 15:14Vláďa
Cau Marku.

Kde by mely ty stojanky byt - v afd souboru nebo jak je to delano ??

Zatim mi v pameti zustala jen informace o tom, kde a jak pridat nebo upravit lety, ale nejak si nevzpominam na prirazovani letu k jednotlivym stanim.

Vlada
 

Re: Re: Re: Re: AI provoz na LKPR   25. 1. 2002 / 19:15Marek mincbergr
Ahoj,

myslel jsem az bude scenerie, ve ktery pujdou vytvaret novy. Tj predpokladam po vydani SDK a uprave stavajici (mimochodem skvele) scenerie pro LKPR do FS2k2. Teda doufam, ze to udelate.

Ledatla nejsou ke stani prirazovana. Kdyz ledatlo prileti na letiste a jsou tam stani pro tu kterou kategorii letadel, tak do ni zajede. Nahodny vyber, pokud vim.

Lety se daj tvorit (a ubirat) pomoci Traffic Tools. Ale po dekompilaci je to 2MB velky textak. A babrej se v tom...

Marek
 

Re: Re: Re: Re: Re: AI provoz na LKPR   26. 1. 2002 / 14:39Vláďa
Pro FS2000 jsem delal AFD soubor, pokud by FS2002 mel zachovat znamou strukturu tak by to nemusel byt velky problem. Ale ono to vzdy takto jednoduse zacina a kde jsou konce .....

Jinak diky za kompliment, tvoji LKKB se snazim oprasovat pro kazdy novy FS nez nekdo udela novou ).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AI provoz na LKPR   26. 1. 2002 / 23:26Vláďa
FS2002 ma trochu jiny AFD format, takze ... zase prd. Nekdy pristeee ..
 

Pojizdeni AI na LKPR   27. 1. 2002 / 14:37V.Veverka
Da se nejak vyresit, aby po nainstalovani LKPR pro FS2002 AI letadla nepojizdela po trave, pripadne neparkovala uprostred pojizdecky??

 

Re: Pojizdeni AI na LKPR   28. 1. 2002 / 22:02Vláďa
Ne eee. Zatim se zda, ze tzv. AFD soubory maji v sobe i informaci kudy maji AI era pojizdet. Sam velky Bill to tak rekl a, alespon zatim, pres to nejede vlak ...
 

Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   26. 2. 2002 / 08:26Vláďa
Takže snad se objevuje světýlko na konci tunelu - struktura informací je +/- známa, teď jen najít někoho, kdo to v HEXu přepíše. Chtěl bych ale rozpoutat diskusi na jedno téma: protože struktura je známa jen tak obecně, není vyzkoušeno, jestli éra pushují atd. Co všechna AI poslat na volný plac západně od prstu B ??

Jen upozorňuji, že to není sranda upravit BGL, protože kódování pozic je ve formátu IEEE (do včerejška jsem taky nevěděl, co to je ) ), pojížděcích bodů v default scenery je 138 a Gates 11 atd.

Tož diskutujte ....
 

Re: Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   26. 2. 2002 / 08:42
Tom Meinlschmidt
pokud je to podle toho dokumentu, co jsem tady placnul, tak bych to mohl zkusit
 

Re: Re: Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   26. 2. 2002 / 12:27Martin
Uz na tom od nedele makam. A Gate 3 je skoro na svem miste.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   26. 2. 2002 / 16:17Vláďa
Pokud budeš chtít vědět, jak se počítá offset pozic tak dej vědět.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   21. 3. 2002 / 23:37Radoslav
Ahoj.

Chtel bych se zeptat, v cem se to vsechno dela (kudy pojizdet, kde stat,...), a ev. i, je-li to mozne, kde se to da stahnout. Taky bych si s tim chtel pohrat. Jdou tam i pridavat stojanky?
 

Re: Re: Re: Re: Pojizdeni AI na LKPR   26. 2. 2002 / 16:18Vláďa
Výpočet tzv. offsetu pozic je ÚPLNĚ jiný než v tom dokumentu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AI provoz na LKPR   5. 2. 2002 / 09:10
Charlie   
Ano, ano, ano. LKKB pro 2002, plíííízzz. )))
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ