| | | Let L-23 Super Blaník je dvoumístný celokovový větroň, který je odvozen od úspěšného větroně L-13 Blaník. Hlavní rozdíly jsou nový kokpit s větším průhledným překrytem s lepším výhledem, ocasní plochy "T" (minimalizuje poškození při přistání do terénu) a zjednodušená křídla bez vztlakovývh klapek s novými koncovými oblouky. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3853 |
| | |
| | Let L-13 Blaník je dvoumístný celokovový větroň. Je určen k výcviku i k výkonnému létání. Při obsazení 1 pilotem je vhodný i k létání základní akrobacie. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3996 |
| | |
| | Boeing 737-400 společnosti Travel Service. Autoři: Kim Simmelink, Mathiëu Vos, Peter Mess | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2851 |
| | |
| | Boeing B-737-230 v barvách Air Slovakia. Model je komplet animovaný. Model: Jorge Oppenheimer, Textury: Jiří Brožek. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2846 |
| | |
| | Toto Aero létalo v letech 1951-1959 u ČSA. Oproti OK-KGB je vylepšen model, který je nyní kompletně animovaný. Také je použitá zcela nová dynamika. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4774 |
| | |
| | LF-107 je jednomístný akrobatický větroň, který byl navíc schopen výkonného termického létání. Prototyp luňáka byl zalétán v červnu 1948, přičemž jeho stavba trvala neobyčejně krátkou dobu. Celkem bylo vyrobeno 75 letadel, která u nás létala ještě ke konci šedesátých let. Luňák pro FS2000 má oproti verzi pro FS98 správnější barvu - jinak je stejný. Model: Jiří Masník, Textures: Milan Lisner. | | Komentáře: 2 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1586 |
| | |
|
|