| | | Il-62 je ruským ekvivalentem k Vickersu VC10 a byl prvním čtyřmotorovým letadlem, které se začalo vyrábět v SSSR. U ČSA sloužila v letech 1973-1988 na dlouhých tratích. Designe: BA.CO. Aircraft, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2819 |
| | |
| | Robinson R-44 s registrací OK-YIK, patřící společnosti ESPEAIR. Archiv obsahuje kromě samotného vrtulníku i panel. Design: Tim Harris, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2815 |
| | |
| | Avia Av-14-32 byla českou modifikací licenčně vyráběné Il-14. Měla zvýšený počet sedadel na 32. Československé aerolinie používaly 32 Avií Av-14 v letech 1957-77. Designe: Dennis Wasnich, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2297 |
| | |
| | MiG-29 vzlétl poprvé 6.října 1977 a do služby byl zařazen mezi lety 1982 a 1984. Letoun je určen především pro manévrový vzdušný boj, ale může být použit i pro ničení pozemích cílů. Designe: Steve Barnes, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3809 |
| | |
| | DC-3 v barvách Československé letecké společnosti, které byla používána v letech 1937 až 1939 na evropských linkách. Archiv obsahuje kromě letadla i pár fotografií. Designe: John Kelly, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2416 |
| | |
| | Tupelov Tu-104 byl odvozen od bombardéru Tu-16 a vcelku překvapil západ, když v roce 1956 přistál na letišti Heathrow. Tu-104ky byly používány Aeroflotem a ČSA. Konkrétně tento letoun sloužil u ČSA v letech 1957-1973. Designe: Richard Osborne, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2172 |
| | |
|
|