| | | L-33 Solo pro FS9. L-33 Solo je jednomístný celokovový kluzák vyráběný v podniku Let Kunovice jako další člen řady L-13 and L-23. L-33 Solo poprvé vzletěl v roce 1992. Model má detailně vypracovaný, klikatelný virtuální kokpit a snaží se co nejvěrněji napodobit letové vlastnosti předlohy. | | Komentáře: 2 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1601 |
| | |
| | Dvoumístný větroň, archiv obsahuje dvě verze modelu, jednu pro pilota sedícího vepředu, druhou pro pilota sedícího vzadu. Obsaženy jsou slovenské textury, registrace OM-8804. | | Komentáře: 13 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 9801 |
| | |
| | Repaint na L 13 Blaník, který létá na letišti Brno Medlánky. Určeno pro model od Wolfganga Pipera. | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4193 |
| | |
| | Repaint školního kluzáku komár pro model Sg-38 od Wolfganga Pipera. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3121 |
| | |
| | L-13 Blaník OM-1833 alias Ypsilon létá momentálně v Aeroklubu Trnava. První aeroklubový start byl na tomto větroni uskutečněný 8.4.1962. Od té doby do konce roku 2001 nalétal úctyhodných 3976 hod. 22 min. Současné zbarvení
má od jara 1998. Archiv obsahuje i panel a zvuk. Autoři: Milan Lisner, Marek Nagy | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3810 |
| | |
| | S větroněm VSO-10 se u nás setkáte v každém aeroklubu. VSO-10 s registrací OK-4512 a soutěžními znaky J2 létá v aeroklubu Chotěboř. | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4569 |
| | |
|
|