Jasne, ale ja to pochopil tak, ze mluvis o ATRku a prislo mi to ponekud prehnane, jak jsi napsal hodinu, az dve jako zalohu. Tot vse. Nevim nakolik je simulace od F1 realna co do vykonu letadla, ale pokud se blizi realu alespon trochu, tak pokud vezu plny kino i s uzlickama, tak uz tam tolik mista na palivo zase nezbude. Prave z toho duvodu sem to zacal resit. U 767 je to celkem jedno, tam fakt neni problem si vzit "o par hodin" paliva vic, ale u toho ATRka mi to prijde jako hodne na hrane a proto i hodne dulezite. Pokud sem to dobre zpocital, tak to Atro zere cca 0,8 tuny za hodinu a jestli si tam vezmu o 800 kilo vic nebo min, to je tam celkem dost velkej rozdil. Nevim sice, jak je to dneska v realu, ale co vim, tak pokud to jde, tak se na pravidelnych linkach letadlo "dovazuje" nejakym zaplacenym nakladem (pokud teda je). |
|