Chtel bych se zeptat jestli je nejaka tolerance na naruseni prostoru CTR..
Kdyz jsem koukal do Visual Operations Chartu nekterych malych letist v sousedstvi CTR (napriklad LKSN), tak jsem zjistil ze tam maji okruhy ponekud zvlastni tvar, aby nedoslo k naruseni CTR (Praha). Tak me zajima jestli je nejaky problem kdyz to netrefim presne, treba a vletim treba 100m dovnitr CTRka? Jakoze v realu,ale i na IVAU..
Jeste bych mel jeden dotaz: Pokud letim treba z Benesova do Tabora a AFIS poskytuje ridici LKAA_CTR, tak kdyz priletam do ATZ Tabor musim se mu znova zahlasit jako by byl Tabor INFO? Tzn:
"Praha Radar, OK-FOI, jeden Zlin 43 z Benesova do Tabora, vyska 700m qnh 1010, rychlost 180 km/hod, 2 minuty pred vstupem do ATZ Tabor ze severu"
Neda se to nejak zkratit? (spojeni s ATC je navazano, vi co sem zac a kam letim) |
|