FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 11. 9. 2025, svátek má Denisa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX- neco pro vyvojare Jeden příspěvek | Celý strom
FSX- neco pro vyvojare   7. 8. 2006 / 16:09
Kobos   
Fr.Bill z Eaglesoftu trochu odhalil co bude mozne provadet v FSX , pro letadla i scenerky bude mozne pouzivat animaci tipu Inverse -Kinematic ,animaci vertexu, coz bude velkym prinosem zhlediska reality animaci -pravdepodobne na ukor FPS ,
Inverse -Kinematic znamena - tezko to vysvetlit pro mne cesky , pouziva se to zejmena u animovani lidskych figurek ze pokud napriklad pohnete na figurce dlani tak s ni se hejbe i loket a cela ruka , jinak receno pokud pohnu jednou soucastkou tak to pohne i ze souvisejicima soucastkama , teoreticky by snad takto moklo jit naanimovat ohybani stromu atd.
animace vertexu to znamena ze soucastky bude mozne plynule deformovat, zvetsovat zmensovat, mozno treba pouzit pro vetrny pytel.

ale ma to jednu nevihodu , takto vytvorene scenerky a letadla nebudou , kopaktybilni s fs2004 pojedou pouze v FSX.

Original textu tady:

http://www.aerodynamika.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=General;action=display;num=1151921598;start=2#2

treti prispevek z vrchu v modrym ramecku.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ