Fr.Bill z Eaglesoftu trochu odhalil co bude mozne provadet v FSX , pro letadla i scenerky bude mozne pouzivat animaci tipu Inverse -Kinematic ,animaci vertexu, coz bude velkym prinosem zhlediska reality animaci -pravdepodobne na ukor FPS ,
Inverse -Kinematic znamena - tezko to vysvetlit pro mne cesky , pouziva se to zejmena u animovani lidskych figurek ze pokud napriklad pohnete na figurce dlani tak s ni se hejbe i loket a cela ruka , jinak receno pokud pohnu jednou soucastkou tak to pohne i ze souvisejicima soucastkama , teoreticky by snad takto moklo jit naanimovat ohybani stromu atd.
animace vertexu to znamena ze soucastky bude mozne plynule deformovat, zvetsovat zmensovat, mozno treba pouzit pro vetrny pytel.
ale ma to jednu nevihodu , takto vytvorene scenerky a letadla nebudou , kopaktybilni s fs2004 pojedou pouze v FSX.
Original textu tady:
http://www.aerodynamika.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=General;action=display;num=1151921598;start=2#2
treti prispevek z vrchu v modrym ramecku. |
|