Tak jsem prolezl internet a jsem o něco moudřejší.
První věta ze Vztlaku:
"Palivové čerpadlo automaticky upravuje hustotu směsi v závislosti na výšce a během stoupání i klesání, takže pilotovi ubyla jedna starost v nejnáročnějších fázích letu. Za cestovního letu v přeletové hladině lze nastavit optimálně bohatou směs pro dosažení co nejvyšší rychlosti. Pokud chceme dolétnout co nejdále, nastavíme naopak směs chudou (20° C, “lean of peak”) a je dosahováno nejnižší spotřeby paliva."
Mi zhruba osvětlila čeho by se to mohlo týkat.
A potom jsem rozluštil ty tři polohy.
T1 - je asi turbina prvního motoru (obdobně druhý motor je T2)
AUX - auxiliary - zřejmě nějaký pomocný doplňkový režim
OFF - vypnutí
Ale do jakého režimu to kdy zapnout mi pořád uniká. Pomůže mi s tím prosím někdo?