Mozna mas na mysli dalkovou flotilu. Nicmene v soucasne dobe se urcite nic takoveho nechysta. Nejsou penize ani na ziskove projekty. CSA prozatim odstoupily od planu na hangar G - opravarenske centrum. Vyhledove to mel byt rychle ziskovy projekt, ale nejsou na nej penize a jakakoliv pucka by znamenala nutnost vyhalseni bankrotu koncem roku.
Do budoucna ovsem bude muset CSA jasne stanovit strategii. Koncept full-service narodnich aerolinek je prezity a upadava. Dokazou prosperovat, pokud maji slusnou dalkovou flotilu a sit dalkovych linek. Ani jedno CSA nema. V ramci aliance na ni zbyva misto pro cesty z Prahy dal na vychod a jihovychod. Se vstupem Aeroflotu je ovsem ohrozena i tato moznost. Pokud chteji byt full-service, tak koupit nova dalkova letadla a letat nekam, kam aliance neleta (a to bude hodne tezke). Nebo zustat regionalni aerolinkou pro velke dopravce v alianci, ale v tu chvili budou muset model prizpusobit smerem k low-cost, aby mohli konkurovat. A na to jim staci pouha cast soucasne flotily!