Honzo nezapomeň na TCAS.
Ten má absolutní přednost před vším včetně ATC.Takže když už na tebe začne hovořit,tak už musíš reagovat a když už se očervení tak musíš rychle udělat to co ti říká - buď rychle nahoru a nebo rychle dolů jinak je po tobě Samozřejmě,že je podmínkou,aby jste oba měli zapmutý odpovídač jinak toho druhého ten TCAS nevidí !!!!!
Mne bylo vysvětleno,že v reálu ty krabičky ( TCAS ) mezi sebou bez ohledu na kapitána komunikují ( s TCASem v tom druhém letadle )a ,že jakmile dojde k červené fázi tak skutečně ten jeden říká rychle dolů a ten druhý zase tomu druhému letadlu říká rychle nahoru a to se musí dodržet.Když ještě stačíš řídícímu říct tu správnou formulaci,kterou se snad nikdy nenaučím,že uděláš to co na tebe ječí TCAS,tak je to správné.
P.S. Teď trochu smutnější věc: Kdyby tenkrát poslechli bezvýhradně své TCASy DHL a ten AEROFLOT,tak ještě mohlo žít hodně dětí a lidí nad tuším Bodanským jezerem