Se mi zdá, že se to tu míchá, přitom si stačí přečíst stupidní FS manuál a zjistíš o co jde. Takže vrtule se nastavuje na pevno na nějaké otáčky. Ty "NEMAJÍ" přímou úměru s rychlostí. Záleží na aktuální hustotě (tlaku) vzduchu. Čím menší hustota a tedy i atm.tlak (zmenšuje se s výškou), tím větší úhel (páky více dozadu) si můžeš dovolit. Pak ti to motory utáhnou a světe div se, díky této vychytávce se nejen zvyšuje cestovní rychlost (i když na budíku máš pouhých 110) ale hlavně se markantně snižuje spotřeba, což je určitě další zajímavý parametr.
Dále o té směsi, co vím, se ubírá (páky opět dozadu) dokud stoupá teplota výstupních plynů (EGT). Když budeš pořád ubírat, tak ti v jednu chvíli spadne prudce dolů. V tu chvíli se vrátíš zpátky, kde by tedy měl být logicky vrchol této hodnoty a ještě o jeden "klik" ubereš. Dle mého je to kvůli životnosti motoru, aby si to moc netrápil.
A ještě jedna věc, nejdřív se nastavuje plnící tlak (plyn) a pak teprve vrtule. Jo, a taky bacha na to, že se ti bude při stoupání plnící tlak snižovat (opět kvůli úbytku vzduchu), takže nezapomeň přidávat plyn aby si udržel konstantní plnící tlak (hodnoty pro stoupání atd. jsou uvedeny v popisu era v Learning center |
|