FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 29. 5. 2024, svátek má Maxmilián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
procedurální zatáčka? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: procedurální zatáčka?   5. 1. 2007 / 01:34
kuma   
IMHO, zatáčkoměr an sich snad není skoro v žádnym velkym západním letadle - myslím, že je součástí některých ruských sdružených budíků, ale ve skleněných kokpitech myslím že není nikde - a to protože tam už není potřeba. Zatáčkoměr je vlastně úplně nejproïmitivnější gyro, setrvačník v kardanu s jedním stupněm olnosti. Umělý horizont má setrvačníky dva a tři stupně volnotsi, umí toho mnohem víc. A každé velké éro má vždycky aspoň jeden (ale spíše tři) umělý horizont a kuličku (příčný sklonoměr). A procedurální zatáčka se létá určitou konkrétní rychlostí, s určitým konkrétním náklonem (viz umělý horizont) a čistě (kulička mezi čárkami). Pak je zaručena úhlová rychlost - a vo-vo-votom to je...
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ