OK, uzavřeme jednu kapitolu, i když za domácí cvičení doporučuju, aby ses aspoň na chvíli podíval u 737NG do menu "failures" 
Otevřel bych ale s dovolením další 2 
1.) OK, nemáš rád lety typu "full automatic flight". OK, já taky ne, zcela zjevně taky ne spousta těch co se neustále vysmívají Airbusům. Tak se podívejme na to, co si takhle kdo představuje pod pojmem "NEautomatic flight". Pro mně je to třebas předletová příprava, kompletní checklisty, ruční provedení vzletu, podstatné části SIDu, finální příblížení a přistání. Občas z cvičných důvodů letím ručně STAR nebo HOLD, jinak se samozřejmě snažím lítat hlavně na letiště jako je Madeira, Innsbruck, Sion apod., kde člověk nemá ani to pořádné vedení.
Ve všech případech když říkám ručně, tak tím nemyslím "točením HDG, ALT a V/S", ale bez zapnutého A/T a FD a s dodržováním příslušných horiznotálních a zejména vertikálních (+/- 100ft) limitů a s VOR nebo APP zobrazením na ND.
A teď přijde ta velmi zásadní akademická otázka - dokáže mi někdo polopaticky vysvětlit, v čem se bude zásadně lišit provedení takového letu, když poletím se 737NG, 737PIC, nebo třeba 757 ? ;p) Tak nějak předpokládám, že 5ti hodinový cruise nikdo růčo nelítá.
Tak tolik asi k těm "automatům".
2.) IRS fungovalo při otočení na ATT - v jakém smyslu fungovalo ? Jako hodně drahý lepší umělý horizont, nebo jako původní IRS?  |
|