|  | Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 22:29 | |
|  | takže k automatom:
1) ja na rozdiel od teba mám FD zapnuté vždy. Tiež si robím komplet predletovú prípravu, to znamená: počasie, detailne flightplan, notamy, briefing na SID etc.. potom samozrejme vzlet s dodržiavaním všetkých flaps maneuvering speeds až po flaps up - potom zapínam autopilota etc.. prílet až po g/s a loc. capture potom podľa podmienok, no ak sú dobré tak jedine na ruku. Čítam, že ty si to vychutnávaš trošku viac ale ja nejak nestíham. Chýba mi tu jeden do partie. Teraz je to celé také "one man show" a pokiaľ naozaj všetko stíhaš s prehladom, tak klobú dole! Ja mám pocit, že workload je pri pristávaní na mňa samého moc veľký 
2) pri otočení do ATT som musel udržiavať wing level istú dobu ale dalo sa to riešiť aj tak, že by som IRS sys. display prepol na ľavú IRS a IRS transfer switch tiež na 2. - ale to by som mal len drahý umelý horizont  |
| |
|