FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 10. 2025, svátek má Tereza Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI Provoz + Sceneries v FS 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: AI Provoz + Sceneries v FS 2004   2. 9. 2003 / 18:03Tomas Knaifl
1) traffic.bgl z fs2002 funguje bez problemu ... ja ho teda navic vzdy prjmenoval na jmeno, pod jakym byl v FS2004 (v mem pripade traffic0528.bgl nebo tak nejak)

2) traffic.bgl zkompilovany "starymi" (1.3.x) muze delat problemy pri pouzivani @ verze casu priletu ... letadla pak vetsinou nejsou schopna pristat a delaji go-aroundy, je treba pouzit nove traffic tools (verze je snad 2.x.x ?)

3) nove dynamiky pro cast PAI letadel jsou jiz k ddispozici

4) jojo, AI letadla vyuzivaji vice ranweji soucasne... ale tam je to takove diskutabilni ...

na letistich s paralelnimi rwy jsem se zatim setkal pouze s variantou jedna rwy pro pristani a jedna pro vzlet (a to vzdy jen dve paralelni), tudiz situace v podstate stejna jako nyni... to se tyka i takovych letsit, jako KORD (puvodne jsem si delal iluze, ze mi zacnou letadylka litat ze vsech rwy.. ale budiz)

vyjimkou byl EDDF, kde byl schopen vyuzit hned vsechny tri smery (jedna pro vzlet, a dve pro priblizeni)... vypada to fakt cool
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ