Re: Re: AI Provoz + Sceneries v FS 20042. 9. 2003 / 18:03
Tomas Knaifl
1) traffic.bgl z fs2002 funguje bez problemu ... ja ho teda navic vzdy prjmenoval na jmeno, pod jakym byl v FS2004 (v mem pripade traffic0528.bgl nebo tak nejak)
2) traffic.bgl zkompilovany "starymi" (1.3.x) muze delat problemy pri pouzivani @ verze casu priletu ... letadla pak vetsinou nejsou schopna pristat a delaji go-aroundy, je treba pouzit nove traffic tools (verze je snad 2.x.x ?)
3) nove dynamiky pro cast PAI letadel jsou jiz k ddispozici
4) jojo, AI letadla vyuzivaji vice ranweji soucasne... ale tam je to takove diskutabilni ...
na letistich s paralelnimi rwy jsem se zatim setkal pouze s variantou jedna rwy pro pristani a jedna pro vzlet (a to vzdy jen dve paralelni), tudiz situace v podstate stejna jako nyni... to se tyka i takovych letsit, jako KORD (puvodne jsem si delal iluze, ze mi zacnou letadylka litat ze vsech rwy.. ale budiz)
vyjimkou byl EDDF, kde byl schopen vyuzit hned vsechny tri smery (jedna pro vzlet, a dve pro priblizeni)... vypada to fakt cool