Co mám osobní zkušenost tak bohužel, LAA je benevolentní až příliš. Vím o hodně UL které při certifikaci neměli lak, čalounění, odpovídač, GPS, hromadu přístrojů, apod. Po zdárné imatrikulaci se "tam nějak" tohle všechno dodatečně dostalo, dovnitř naskočili dva strejdové, každý po cca 110 kg a veškeré limity byli pryč. LAA určitě patří dík za to, že spousta lidí která nemá tolik peněz může lítat, na druhou stranu vývoj jde dopředu a je divné když na příklad pro Z 142, se kterou se člověk pohybuje na cesťáku 180 km/hod musí mít dvojnásobné penzum znalostí jako člověk který to ve stejném vzdušném prostoru žehlí s Dynamicem 240 km/hod, nemluvím už vůbec o tom jak mnozí z UL pilotů komunikují (spíš nekomunikují) apod. Dopředu se omlouvám všem UL pilotům kteří létají slušně a kterých se tohle samozřejmně netýká. |
|