FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Navigacia - Realita vs FS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Navigacia - Realita vs FS   17. 9. 2003 / 10:31
Luděk Ch.
K těm Boeingům, ve většině případů jsou tam jen dva piloti a žádný navigátor, jeho funkci spolehlivě zastupuje palubní počítač. A s tou realitou, defaultní Boeing ve FS může simulovat tak 5% systémů skutečného letadla, proto to zvládneš sám Ale i v reálném Boeingu je možné minimálně doletět k nejbližšímu letišti a přstát i s jedním pilotem, proto jsou tam dva, aby se případně mohli zastoupit. Jinak s malými latadly se létá normálně VFR podle mapy, kde si předem naplánuješ trasu: otočné body, kursy a vzdálenosti k následujícímu bodu, předpokládaný čas průletu nad tímto bodem, potřebné palivo atd. GPS bývá jen pro výpomoc nebo kontrolu a není nezbytná. A na IFR potřebuješ mít v letadle předepsané vybavení, tj indikátory VOR/DME, NDB, umělý hrizont atd, všechno důležité musí být zdvojeno a navíc musí mít pilot speciální kvalifikaci IFR. Mylsím, že toto je zrovna silná stránka simulátoru, lety podle přístrojů ve špatné viditelnosti. Trochu mínus je ATC, které je dělané v americkém stylu a moc neodpovídá evropskému pojetí. Na VFR není FS téměř vůbec vhodný, s vyjímkou oblastí, které jsou udělány fotorealisticky i s reliéfem a význačnými objekty, podle kterých se při reálném VFR letu vlastně orientuješ. Defaultní krajina je k tomuto téměř nepoužitelná, protože tyto význačné objekty neobsahuje, snad s vyjímkou silnic, řek a měst.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ