No to mas pravdu, len je tu potom na zamyslenie cela filozofia FS. normalne trenazeri su z grafickeho hladiska robene v prevaznej miere na Multigene. Pred casom som si mal moznost zalietat na jednom nemenovanom trenazeri kde cely graficky vykon zabezpecovali tusim 16 masin (nejake Pentia na 1.5 GHz tusim), ale to stacilo na to aby to vykreslovalo vsetko uplne pekne, kde FPS bolo neviem ake (ale nesekalo to), a nehovoriac o tom ze tych 16 masin tam bolo aj kvoli tomu ze ono sa to premietalo tusim ze z troch projektorov na to cele velke platno, takze ked si to premietnes do polohy PC tak by Ti stacilo 8 jadier, pri dnesnych vykonoch mozno 4. Cele to bezalo na WinXP tusim, co som ostal popravde prekvapeny, ocakaval som nejaky Solaris alebo nieco podobneho. Takze ono neviem, mozno sa mi to zda, ale niekedy MS prilis prekombinovava svoj graficky engine, resp. mozno to cele robi prilis zlozite, ked sa to da urobit aj jednoduchsie a navyse to bezi na PC a na XPckach. Osobne si myslim ze ja by som prijal lepsie nasimulovanu dynamiku lietadla a ako developer aj lepsiu dokumentaciu hlavne k popisu dynamiky, nez nejake brutalne efekty cez DX10. Ak skusil niekto z Vas real trenazer tak mi asi da za pravdu. Zasa ak by to MS postavil na filozofii Multigenu, alebo niecoho podobneho tak mam pocit ze ak by to bral fakt vazne ako na tych "realnych simoch" tak by tany produkt asi nestal nejakych 30 - 40 USD...
ale to som len tak filozofoval...
Peto |
|