FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 15. 9. 2025, svátek má Jolana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pre zaciatocnikov. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Pre zaciatocnikov.   25. 9. 2007 / 08:36
FSPilot   
Tak k tomu bych měl pár věcí Né že bych se chtěl hhádat, ale co se týče věcí na okruhu a single enginu...

S tím točením do crosswind a do 3. zatáčky podle promítnutí jsem se nesetkal. Po vzletu se nastoupá 100-150m jako bezpečná výška pro manévrování a inhned po dosažení se točí. Když si vezmu LKMT, kde je 3600m dlouhá dráha a s C152 se do těch 500ft AGL dostanu ještě před koncem dráhy, tak je to nesmysl, takže to je prováděno hlavně podle výšky. A s tím dorovnáváním výšky... to jsem asi profík, když to dělám automaticky, že?
Další, co mi nejde do hlavy, podle čeho dáváš nýtky? Nemůže se třebas stát, že máš těch řad více nebo méně? To je hodně specifická věc na konkrétní typ letadla a totéž bych řekl o úkonech na přistání v poloze po větru. Tam se dělají úkony v poloze po větru, né na přistání

K těm okruhům, ty zatáčky se točí podle určitých ojektů, samozřejmě, každý pilot si může vyhlídnout jiné, podle kterých je schopen vést to jeho éro. Nikdo nedokáže odhadnout jak daleko je od letiště a let po okruhu by měl probíhat po neustále stejném obrazci (pokud je to možné), takže se používají různé objekty kolem letiště, po kterých se okruh letí.
Co se týče polohy zatáček, tak v okruhu jako takovém se toto nemá co měnit. Okruh by měl zůstat pořád stejný a jediné, co se změní je poloha letadla vůči trase tomu okruhu (vylučování snosu větru) a tím se i zatáčka nedotočí, nebo přetočí podle potřeby a začne se točit o trošku dříve/později, ale letadlo by mělo letět pořád po stejné trase a opisovat stejný obrazec.

Když je větší provoz, tak se okruhy zkracují a nebo nějak pitovří, aby se třebas neblokovalo přistání nějaké linky, to je jasné, ale to nemá co s normálním standardním okruhem co dělat

Ohledně těch bodů, neměl jsem namysli vstupní a výstupní body, to jsi špatně pochopil. Proto jsem záměrně uvedl ty body (A,B na LKMT). Většinou, když je nějaký provoz, tak řídící pošle přilétající éro právě do těchto bodů od vstupního bodu, kde se éro nahlásilo a z tohoto bodu pak éro pokračuje po okruhu na přistání, popř. tam vyčkává. Konkrétně na LKMT tyto body jsou na okruhu a během letu po okruhu se přez ně letí. Ještě konkrétnějí na C152 na okruhu dráhy 22 ty body jsou jako 2. zatáčka (není to striktně dáno, ale je to standardní postup). To, že jsi psal, že se to může tak, či onak. Ano, může. Ale to už jsou "modifikace" nebo úpravy při nějakých neideálních podmínkách ( velký protivítr při vzletu, hustý provoz apod.)

Všude se to učí jinak, a hlavně teda v USA, asi proto evropské země (podle toho, co jsem slyšel) neuznávají americké licence bez doplňkových zkoušek. Možná je to podmíněno i tím, že tam lítají na mmHg místo QNH a komunikace taky probíhá (prý) dost odlišným způsobem
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ