Nevím, z jakého předpisu vycházejí tvé minimální počty hodin co se týče PPL(A), ale v platné osnově AK-MOT (s pozdějšími úpravami) je to trochu jinak:
(viz: http://www.letistechrudim.cz/documents/AK-MOT-2004.pdf )
1.6. Celkový přehled letů a hodin : Dvojí hodin: 25,00, Samostatně hodin: 10,00, Celkem hodin: 35,00
...
2.5. Praxe a započítávání
2.5.1. Žadatel o PPL/A/ musí nalétat alespoň 45 letových hodin jako pilot letounů, celkem 5 hodin z těchto 45 hodin může být na trenažéru letových a navigačních postupů (FNPT) nebo na letovém simulátoru. (JAR-FCL 1.120).
2.5.2. Žadatel musí nalétat na letounech alespoň 25 hodin výcviku s instruktorem a alespoň 10 hodin sólo pod dohledem, zahrnující alespoň 5 hodin letové doby sólových traťových letů s alespoň jedním traťovým letem na vzdálenost nejméně 270 km (150 NM), v jehož průběhu musí být uskutečněno přistání s úplným zastavením na dvou letištích, jiných než letiště odletu. (JAR-FCL 1.125, odst. b).
2.6. Úlevy při výcviku
2.6.1. Držitelé průkazu způsobilosti pilota nebo rovnocenných práv pro vrtulníky, ultralehká letadla s pevným křídlem a aerodynamickým řízením ve všech třech osách, dále pro kluzáky, motorizované nebo motorové kluzáky, si mohou započítat 10 % své celkové doby ve funkci velícího pilota takového letadla, nejvýše však 10 hodin do celkového počtu letových hodin k získání PPL/A/. (JAR-FCL 1.120).
2.6.2. Jestliže byla žadateli započítána letová doba ve funkci velícího pilota na jiných letadlech dle čl. 2.6.1., může být požadavek na výcvik na letounech s instruktorem snížen, ne však na méně než 20 hodin. (JARFCL 1.125, odst. b).
|
|