|  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:46 | |
|  | jasne,len nejaka masina mi to robila,ktora mala rychlomer v km/h a pri USS to ukazovalo v knotoch a vysku v ft,neviem uz co to bolo.
No a moj prepocet bol s koef. 1,6 takze zrejme som sa netrafil na tu spravnu milu a je to 1,8 co je namorna mila. Sorry.
Ja som este lietal podla ruskeho systemu a to bolo asi najbezpecnejsie co sa tyka vojenskeho lietania na tryskacoch.Jednoznacne nastavena vyska na 0 m pred startom z letiska pre vsetkych v letistnom priestore a pri prelete na ine letisko sa nastavil iba tlak na tom letisku a zase pri pristatii mal 0 m.Rychlost jednoznacne v km/h. A ako sa preslo na dvojite miery, chudaci v Caslavi na 21 nestihali vstrebavat vsetky hodnoty a pozabijali sa,co sa ma dost dotklo,lebo tam bol aj byvaly kolega , ktory sa v tom istom mieste rok pred katastrofou zachranil pri zrazke dvoch masin katapultazou , a s ktorym sme oslavovali jeho prezitie.
|
| |
 |  |  | AN - 225 - Tragédie v JZD  | 24. 10. 07 v 18:32 |
|
 |  |  |  | AN - 225 - Marek Guman  | 24. 10. 07 v 18:45 |
|
 |  |  |  |  | AN - 225 - Tragédie v JZD  | 24. 10. 07 v 19:06 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | AN - 225 - Tragédie v JZD  | 24. 10. 07 v 19:13 |
|
 |  |  |  |  |  |  | AN - 225 - Tragédie v JZD  | 24. 10. 07 v 19:12 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | AN - 225 - Štěpán Obrovský  | 24. 10. 07 v 19:49 |
|
|