Dandee, pri vsi ucte - na zaklade tohohle videa nemuzes nic soudit, (samozrejme ani ja ne) ale jak uz tady bylo spocteno - pad 480 tun ze sto metru - myslim, ze rychlost obou Boeingu byla znacne vetsi, nez by nabrali pri 100metrovem padu (samozrejme, opet nepresna cisla - ani jeden z Boeingu a myslim ani oba dohromady nemaji 480 tun)
Presto, na te ukazce je specielni beton pro kryti reaktoru jadernych elektraren, ktery urcite na dvojcatech nebyl, F4, byt mela 800km/h, ma jen 22 tun (cerpam z udaje zde uvedeneho Eurostarem) takze by to asi chtelo daleko dukladnejsi pocty. Shodou okolnosti, vcera jsem cetl tento clanek
http://technet.idnes.cz/naraz-letadla-muze-mrakodrap-ustat-ale-wtc-nemelo-sanci-pim-/tec_t......
a myslim, ze je tam napsano celkem dost a pomerne dobre vysvetleno...
Jen vypichnu - nejvetsi pruser nebyl naraz, ale dostatecny mnozstvi paliva...
A jen tak mimochodem, mrkni se na tenhle odkaz, co dokaze blbej tenisak, kdyz ma spravnou rychlost ;o)
http://www.break.com/index/500_mph_tennis_ball_launcher.html
pripadne spravne nas****j tenista... )))
http://www.break.com/index/powerful_serve.html |
|