FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dash 8 uz nebude lietat v SAS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Dash 8 uz nebude lietat v SAS   29. 10. 2007 / 14:06
Rychlokvaška
To jméno které si namůžeš vzpomenout bude pravděpodobně FlyBe, je tak ? Q400 mají moc rádi, za dva roky jich budou mít 90. A soudě podle toho jak se nám tu představovali minulý týden, myslí to velmi vážně.

Pokud jde o ty turbopropy obecně - možná mi už tady to lokální palivově-bezdaňové prostředí v UK leze trochu na mozek ale taková je tady realita posledních x let a dohledné budoucnosti. I tam kde si nikdo nic jiného než turboprop neuměl představit se nasazují Embraery, A318-19, nebo BAe-146. A to i přes zvyšující se náklady. Lidi cestují čím dál víc a turbopropy aerolinkám nestačí kapacitně ani dalšími parametry. Kdyby ČR byla UK (a v nikdo netvrdí že v tomhle za xy let nebude), tak lítají Praha-Brno-Ostrava-Karlovy Vary Bulíky a Airbusy min. 4x denně.

K těm blokovým časům - ano, na krátké hopy je z důvodu "shodných" rychlostí po dost významnou část letu podstatnějším parametrem kapacita. A zase se objevuje to samé - vzrůstající nároky. Jsou aerolinky, které by na některých až trapně krátkých tratích naplnily klidně A380 několikrát denně. Provozovat tamtéž turboprop je sice zajímavé z pohledu poměru náklady/výnosy ale už ne z pohledu potenciálního zisku.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ