Konkrétně:
u airbusu po zapnutí baterií zapneš APU MASTER SWITCH, tím připravíš APU ke startu.
Počkáš až bude APU připravené (signalizace FLAP OPEN). Jak už zde bylo řečeno, je to malá turbína na zádi letadla, takže musíš zkontrolovat zda start nikoho/nic neohrozí (někde ani není možné ji použít). Palivo do APU je přiváděno z nádrží levého křídla (airbus), teď si nepamatuji zda je u Airbusu nutné zapnout palivové pumpy nebo ne - u Legacy 600 se zapíná pravá palivová pumpa a bere se palivo z pravého křídla.
Stiskneš APU START, turbína se začne roztáčet a postupně začne dodávat elektřinu a vytvářet stlačený vzduch. Po patřičném najetí APU (tuším se rozsvítí OK) nakonec stiskneš APU BLEED což otevře odběr stlačeného vzduchu z APU. Právě tím stlačeným vzduchem následně budeš roztáčet motory - je třeba si uvědomit že z energií v baterie bys je těžko roztočil na patřičné otáčky.
Zkušenější doplní/opraví.