FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 6. 11. 2025, svátek má Liběna Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba ground polys v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Tvorba ground polys v FSX   8. 1. 2008 / 17:55
Vláďa Stoje
ahoj Vláďo,

1) velké díky za PŘEKRÁSNÉ!!!! Krkonoše! Moje jediná nevýhoda
je slabý počítač pro FSX, ale bude líp!

2) flatteny - prvotně přes SDK se dělají přes shp2vec, jeden
možný GUID pro flatten je třeba {47D48287-3ADE-4FC5-8BEC-B6B36901E612}
(čistý flatten bez jiných funkcí). Teď už asi nikdo SDK nepoužívá,
protože dobře fungují front-endy KML a SBuilderX. V SBuilderu jsem
zatím jenom zkoušel nějaké drobnosti, ale moc se mi líbí, třeba ten
jeden flatten je záležitost asi tak na třicet vteřin.
Držím palce k dalšímu vývoji Krkonoš

Vláďa Stoje
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ