|  | Re: Re: 15xRe: Nástupce legendárního Concordu 6. 2. 2008 / 13:48 | |
|  | Máš bezesporu pravdu a taky bych řekl, že si to tady většina z nás pro praktické létání velmi dobře uvědomuje, jenom to prostě hodnotíme z našeho pohledu čistě virtuálních letců. Vždyť ani to létání, není přesné a FS kašle na mnohé chyby VOR NDB, které jsou ve skutečnosti přítomné (půl hodiny jsem hledal cestu k NDB v TU154, když jsem za to jen tak bez přípravy ve vzduchu se sníženou viditelností zasedl, abych to dostal na letiště - a realita bude určitě ještě dál).
Co se týče přehlednosti těch kokpitů dnes, to asi ještě není tak úplně ideální, protože jak jsi tu nedávno psal o emergency na simulátoru, kde jste oba piloti přehlédli špatně otočený knoflík a ani instruktor si toho nevšiml, to by se stát v opravdu přehledném kokpitu nemělo...
Jinak to se kapča stará i o to kde sežene techniky a další letadlo, autobus nebo hotel pro kaštany ? Myslel jsem, že to dělá pozemní středisko společnosti...
Chybu GS jsem si nedávno osobně vyzkoušel při letu do LKKV v FSX, čímž bych se chtěl taky zeptat jestli je to normální a dělá to všem FSX nebo mi to v opačném případě ruší nějaká scenérka ??
|
| |
 |  |  |  |  |  |  | ropa - memorex  | 06. 02. 08 v 17:26 |
|
|