|  | Re: start 14. 2. 2008 / 13:47 | |
|  | To děláš dost blbě. U dopravního letadla je důležité dostat se co nejdřív do nějaké bezpečné výšky a to se dělá právě bezpečnou stoupací rychlostí. Bývá to myslím V2 + 20kt (nikoliv 10) a teprve v bezpečné výšce se sníži climb rate a akceleruje se na 250kt (nebo méně dle místních omezení). A vůbec nic nebrání mít nos zvedlý na 20°. Kdybys někdy letěl v reálu, tak bys viděl, že to je běžné, možná to bývá i víc  |
| |
 |  | start - kutak  | 14. 02. 08 v 11:08 |
|
 |  |  | start - Fabo™  | 14. 02. 08 v 11:19 |
|
 |  |  |  | start - Jaakov  | 14. 02. 08 v 11:37 |
|
 |  |  |  |  | start - Cirrus/Pindra  | 14. 02. 08 v 20:17 |
|
 |  |  |  | start - Cesmina  | 14. 02. 08 v 13:23 |
|
 |  |  | start - Luděk Ch.  | 14. 02. 08 v 13:47 |
|
 |  |  |  | start - EASY305  | 14. 02. 08 v 14:28 |
|
 |  |  |  | start - kutak  | 16. 02. 08 v 15:34 |
|
 |  |  |  |  | start - Totti10  | 16. 02. 08 v 15:56 |
|
 |  |  |  |  | start - kuma  | 16. 02. 08 v 15:58 |
|
 |  |  |  |  |  | start - kutak  | 16. 02. 08 v 16:20 |
|
|