Ano, ano, bylo to opravdu hustééé... K tomu všemu se ještě přidala turbulence, kterou se FSUIPC náhodně rozhodl hodit do mraků, a mé zapolení s autopilotem TU-154 v režimu "PRULET"...
Dvě z mých dnešních tří přistání byla velmi zajímavá:
Při prvním na 24 jsem málem po touch-n-go zespoda nabral kolegu CZW33B. Approach se mě sice snažil omezit při stoupání jen do 3000ft, ale zkoušeli jste někdy zabrzdit stoupání rozletěného tůčka v režimu "PRULET"? Já ano, dnes, a mohu zodpovědně prohlásit, že to moc nejde.
Při třetím na 31 jsem se dostal na záda Cessně OK-ROC, která vyklízela seč mohla, ale stejně jsem se obával třetího průletu, který se nakonec nekonal. Cessna urychleně vyklidila a já dostal povolení někde v 70 metrech. Tomu se říká štěstí.
Honzovi na TWR ten šrumec nezávidím. Myslím, že jsme toho měli plné berany i my piloti.
A nyní zopár screenů:
Č.1: Situace při přístání č.2, pěkně je vidět množství provozu na apronu
Č.2: Krátké finále dráhy 31, "Situace Cessna"
Č.3: Dostaveníčko s malým letectvím na apronu Jih (OK-ROC, OK-CTD, OK-TOM, OK-XKG)
Č.4: Poté se přidal i OK-PJM |
|