No a vo tom to je, cítíš to, že tě to snáší. Zadní čidlo. )
Prostě poznáš, že když letíš v nějakém směru, tak musíš stále opravovat směr a tím pádem natočíš éro tak, aby jsi po trati letěl přímo, i když osa ve vůči ní vychýlená právě o ten snos. A když letíš na VOR tak úplně stejně. Tam ti to vyleze samo, že najednou letíš s érem jakoby bokem, ale stále po kurzu, jaký si nastavíš. Horší to už je na NDB. Tam to jen tak nepoznáš, přiletíš k němu proti větru, když nekoukáš ven.
Jinak se to dle příruček dá poznat i podle hladiny vody, kouře atd.
Ale na tom taky záleží tvoje navigační příprava před letem, získat co nejvíce informací, aby jsi se pak moc nemusel pídit, proč je najednou vedle tebe stíhačka, když jsi měl trať naplánovanou dost daleko od Temelína. ) |
|