FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 1. 8. 2025, svátek má Oskar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mesh, LODy a prorita vo FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Mesh, LODy a prorita vo FS2004   20. 1. 2004 / 16:19
Vláďa Stoje
ahoj,

preference ruznych mesh scenerii vcetne rozdilu mezi FS2002 a FS2004 popisuje Steve Greenwood na http://www.fs-traveler.com/priority.shtml . Detailnejsi teren s vyssim LOD ma mit vzdycky automatickou prednost. Ve FS2004 jde eventuelne ovlivnovat prednost dvou stejne detailnich reliefu umistenim ve Scenery Library, znazornen je ten, ktery je ve Scenery Library umisten niz, tj. bliz k Deffault Terrain. To me puvodne prekvapilo, ale zkousel jsem to a funguje mi to tak. Pokud jsou dva stejne detailni reliefy s prekryvem ve stejnem adresari, pak ma byt videt ten, ktery je v abecednim poradi nacten pozdeji. Napriklad to je vyuzito i u cr_srtm tak, ze korekcni uzemi s LKPR zacina na "s" (srtm_lkpr_380.bgl), kdezto podlkad zacina na "c" (cr_srtm_w.zip), proto je videt ta korekce. Obecne pro michani vice scenerii do jednoho adresare jsem to ale jeste nezkousel, pro poradek davam prednost oddelenym vrstvam a ve Scenery Library uplne dole napriklad

..
..
Germany 2004
SRTM relief CR
Deffault Terrain.


Vlada Stoje
 1x    Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ