FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
tipy pro Ground2k4 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: tipy pro Ground2k4   8. 2. 2004 / 17:01
Vláďa Stoje
Ahoj Petře,

to je perfektní řešení! Jinak ten Chptconv kromě těch mostů nic dalšího moc neovlivnil? R. Ludowise soudí, že ty háčky na koncích linií nejsou úplně správné, no ale když to není vidět tak je to v pořádku. Jeho návrh je zatím raději u tvořené linie vypustit úplně vektorový autogen. Když je v zdrojovém souboru (stejném který by mohl sloužit jako vstup pro Chptconv) například

VTPTextureName "1163"
VTPTextureType 0, 0, 0, 0

odkazuje to do Terrain.cfg na popis linie

[Texture.1163] // asphalt / 2 lanes / undivided median
Type=2
Size=4
ExcludeAutogen=1
MaskClassMap=1
Textures=roadssu.bmp,roadshw.bmp,roadsAsu.bmp,roadsAsu.bmp,roadsAsu.bmp,roadslm.bmp
offset=flat
VectorAutogen=2

a R. Ludowise navrhuje podle toho napsat v zdrojovém souboru přímo jména textur

VTPTextureName "roadssu.bmp;roadshw.bmp;roadsAsu.bmp;roadsAsu.bmp;roadsAsu.bmp;roadslm.bmp"
VTPTextureType 2, 0, 0, 4

takže pak se linie zobrazí bez nahlížení do Terrain.cfg jenom podle definice textur, a tím pádem se vynechá i VectorAutogen (teda jestli jsem to pochopil správně)

Vláďa Stoje
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ