Ahoj Petře,
to je perfektní řešení! Jinak ten Chptconv kromě těch mostů nic dalšího moc neovlivnil? R. Ludowise soudí, že ty háčky na koncích linií nejsou úplně správné, no ale když to není vidět tak je to v pořádku. Jeho návrh je zatím raději u tvořené linie vypustit úplně vektorový autogen. Když je v zdrojovém souboru (stejném který by mohl sloužit jako vstup pro Chptconv) například
VTPTextureName "1163"
VTPTextureType 0, 0, 0, 0
odkazuje to do Terrain.cfg na popis linie
[Texture.1163] // asphalt / 2 lanes / undivided median
Type=2
Size=4
ExcludeAutogen=1
MaskClassMap=1
Textures=roadssu.bmp,roadshw.bmp,roadsAsu.bmp,roadsAsu.bmp,roadsAsu.bmp,roadslm.bmp
offset=flat
VectorAutogen=2
a R. Ludowise navrhuje podle toho napsat v zdrojovém souboru přímo jména textur
VTPTextureName "roadssu.bmp;roadshw.bmp;roadsAsu.bmp;roadsAsu.bmp;roadsAsu.bmp;roadslm.bmp"
VTPTextureType 2, 0, 0, 4
takže pak se linie zobrazí bez nahlížení do Terrain.cfg jenom podle definice textur, a tím pádem se vynechá i VectorAutogen (teda jestli jsem to pochopil správně)
Vláďa Stoje |
|