FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
tipy pro Ground2k4 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: tipy pro Ground2k4   8. 2. 2004 / 19:20
Vláďa Stoje
Ahoj,

nový Ground2k by to mohl řešit a tomu by asi pomohl i nový terrain SDK, jestli pro FS2004 bude. Když už autoři FS2004 vymysleli ty vektorové autogeny, sloupy podél silnic atd. tak by bylo dobré, kdyby to šlo bez problémů využívat i při tvorbě scenerií. Vypnutí vektorových autogenů výhradně pro danou scenerii postupem R. Ludowise funguje a mimochodem má to na našem počítáčku i znatelný vliv na fps. Jiná možnost jak vypínat nebo měnit vektorové autogeny je taky editovat nastavení např. jednotlivých silnic v terrain.cfg, ale myslím že to taky není moc rozšířený postup?

Vláďa Stoje
   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ