FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Default BGL a ich editovanie Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Default BGL a ich editovanie   11. 2. 2004 / 13:13
xWing   
Rudy nzadar.
Ty zijes ? Uz si zasa vo svete FS ?
Musim Ti oponovat, co sa tyka Dunaja.
Ten moj mesh alebo aj ten SRTM beta (inak vsetky vyzeraju rovnako) , ktory zasahuje do Bratislavy, sa nejako divne sprava.
Ak si pamatas, ked sme polozili 3D objekty, a vyhodili sme default .BGL obsahujuci dunaj, vsetko sedelo uplne perfektne a hrad bol na kopci ako ma byt. Ked som dal to .BGL naspat, tak vizualny vysledok bol taky, ze 3D objekty boli vsetky posunute juznejsie a hrad teda automaticky tiez a uz sa vznasal nad Dunajom. A preto tvrdim, ze sice 3D objekty ostali na svojom mieste, ale ten default Dunaj posunul mesh severnejsie presne o jeho sirku v danom mieste. Je to nelogicke, aby sa posunul mesh, preco je potom taky vysledok ? A je jasne, ze automaticky zarovnaha mesh na svoju vysku.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ