Za předchozí unáhlenou reakci se omlouvám, nějak dnes nemám den.
Ale provedl jsem malý testík. Vždy 3 okruhy s provedeným skluzem pouze vykopnutím nohy s výdrží 5 s. Nastavení FS na nejreálnější co jde. Ovládání joystickem a pedály
MAAM DC-3
1. Konec v ose
2. Mimo dráhu cca na šířku křídla
3. Na dráze, podvouzkové kolo v ose
Místní Z-142 s upravenou dynamikou
1. 2. 3. Vždy na dráhu, nikdy v ose
Blaník (od toho německého plachtařského guru - nemůžu si vzpomenout na jméno.
1. 2. 3. Vždy v ose
ATR 72-500 F1
1. 2. Mimo dráhu.
3. Dráhu jsem jen tak tak trefil.
Tu-154M od PT
1. 2. 3. Ani se neptejte
Z toho vyplývá, že u letadel, pro která skluz smysl má. Je to s kopnutou nohou dostačující. |
|