|  | OT našel jsem v manuálu pro PMDG MD11 18. 10. 2008 / 06:36 | |
|  | odpoved bude trochu slozitejsi... 
1. 32bit system ala winXP nedokaze adresovat cele 4GB pameti - 64bit no problem
2. Bezne kompilovane 32bit executable maji ve sve hlavicke stanoveno alokovat max 2GB memory - to umi odkazovany program zmenit. (nejenom ten, jsou i jine napr Explorer Suite )
A ted vyuziti. FSX se SP2 MA jiz ve svem headeru povoleno alokovat vice nez 2GB pameti. Nicmene bezne 32bit WinXP mu to "nedovoli". Pridate-li nicmene do sveho boot.ini tyto switche "/3GB /USERVA=2900" bude moci i vas FSX vyuzivat cca 3GB pameti. Druhy switch ladi velikost adresniho prostoru pro kernel windowsu (zejmena pro vasi grafickou kartu), velikost se zjistuje stylem pokud omyl - u me pro dve VGA s dohromady 756MB je 2900 postacujici.
Jinak samozrejme to vykonu pomuze - zejmena pokud mate bumbrlicka FS se spostou velkych textur a slozite scenerky.
P.S.: switche se pridavaji do podobne radky nakonec:
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
|
| |
|