FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 10. 9. 2025, svátek má Irma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tu-154M vs. Airac a A/P Jeden příspěvek | Celý strom
Tu-154M vs. Airac a A/P   17. 11. 2008 / 13:37
Už přistávám?
S AIRACem ti neporadím, ale 154 neumí stoupat do zadané hladiny. Kam bys ji vlastně chtěl zadat? Režim V znamená, že autopilot podélným náklonem udržuje současnou rychlost. Když máš přebytek tahu, stoupá. Na režim V se taky klesá do destinace. Stáhneš motory na volnoběh a zapneš režim V.

Po startu nastav motory na nominál (tuším 92-95 procent), zapni režim V a jakmile se blížíš k hladně, snížíš stoupání pomocí snížení podélného náklonu (černé kolečko na panelu autopilota). Tím "manuálně" dostaneš letadlo do hladiny a přehodíš autopilota na H. V režimu H drží zadanou výšku.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ