FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 21. 12. 2025, svátek má Natálie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? Jeden příspěvek | Celý strom
existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 20:40
FSPilot   
No mě šlo o to, že jsem měl takovou představu o tom, že ty soubory .agn si berou nějaké objekty, které jsou umístěny v Scenery nebo tam někde a měl jsem představu, že každý typ domku je jako jeden samostatný objekt, tzn. samostatný .BGL a nějaká texturka a já bych udělal to, že bych vytvořil nějaký ten objekt (např. panelák) se svou texturou a taky jako samostatné .BGL a nahradil bych ten původní domek tím mým a tím pádem by FSka pro autogen brala ten můj domek a na místo např. nějakého toho podlouhlého domku by dávala ten můj panelák. Ale jak se zamyslím, tak do BGL se zadávají přímo souřadnice, takže to asi v BGL nebude, ale dalo by se to nějak udělat?
Asi jsem moc dobře nepochopil, co jsi psal Jen mě taková myšlenka napadla Dříve, když jsem se v FSce začal hrabat, tak jsem tuhle techniku aplikoval na svoje první repainty, že jsem nahradil textury defaultních letadel a pak mi v tom základním provozu lítaly B734 ČSA místo Orbit airlines apod. Tak mě napadlo, jestli by nebylo možné něco podobného zkusit s autogenem
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ