Já nemluvil o subjektivním vjemu, já mluvil o kvalitě zobrazení scény. Když FSX zobrazí tak málo objektů a polygonů a tak malou dohlednost jako má XPlane a vypnou se všechny grafické featurky, které XPlane neumí, tak je jeho HW náročnost zcela srovnatelná.
Ale když už jsi to nakousl, jeden z důvodů, proč jsem XPlane chvíli zkoušel, a pak odložil je, že zrovna zobrazení mi přijde mnohem víc umělý než FSX. Absolutnímu nesoulad mezi umístěním objektů a podkladem a hrozné přechodům mezi texturami podkladu jsou dvě technologické věci, ve kterých má XPlane hodně co dohánět, zatímco záměna textur ve FSX za jiné, pro někoho přirozenější, je prostě jen záměna textur. Ale technologie už je hotová a možná nejlepší v oboru zobrazování - neznám žádnou jinou hru/aplikaci, která by dokázala nagenerovat realisticky takhle komplexní obraz krajiny pouze z vektorových a rastrových dat o typu terénu.
|
|