FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku Jeden příspěvek | Celý strom
V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   16. 2. 2009 / 19:57
litinoveweedle (CSA381)
Na London City je approach kvuli noise abatment s vetsim sklonem nez je obvykla 3 stupnova sestupova rovina. Takova priblizeni jsou klasifikovana jako steep approach a jsou na ne uplatnovana jista pravidla. Jak letadlo tak posadka musi mit certifikaci na takovyto druh priblizeni. Bae-146/Avro-76/100 jsou mimochodem STOL capable letouny, coz je pri vetsine steep app zvyhodnuje (zejmena v tom jak to potom ubrzdit

Pokud se dale podivas sem: http://en.wikipedia.org/wiki/London_City_Airport#Operations uvidis ze na LCY toho moc jineho ani nepristane - Do, ATR, Bae, ERJ, Q8, prekvapenim pro, me byl jen ten A318.

Co se tyka toho videa, tak ono to vubec neni lehke pri steep app a jeste crosswindu s tim flaknout a na kratke rnw to jeste dobrzdit, aniz by si cestaci musely nechat rovnat xichty. Ono na nejake flarovani proste neni misto, na zem a maximum brakes. Vyrobci letadel jako Bae-146 s tim samozrejme pocitaji a podvozky jsou na takove flaknuti dimenzovane.

Nicmene z nachrouplejma plotynkama bych tam letech nechtel. To co je na tom videu je odhadem tak -400 az -600ft/min.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ