Já se nerozčiluju, ale jsou to naprostý pitomosti, co píšeš.
ATC tě má možnost zavolat k sobě na frekvenci, pokud letíš z neobsazenýho stanoviště.
To, jestli bude mít s tebou míň práce, když si sklesáš sám podle LOA nebo ne je celkem diskutabilní.
Dám příklad. Budeš mít dejme tomu B738, poletíš odněkud z Chorvatska třeba do Drážďan. Podle LOA máš mít na Lanuxu FL340. tvoje cestovní FL bude třeba FL360. Takže FMC ti spočítá ToD až daleko za Lanuxem. Na LOVV nebude žádný ATC, já budu sedět na LKAA. Od budapešti mi poletí mašina na Varik s cestovní FL340. Já budu počítat s tím, že na Lanuxu klesat nebudeš protože jako pilotovi ti do LOA nic není. Jenže ejhle.. proaktivní pilot si sám sklesá na FL340 a dostane se tím sám do konfliktu s křižující mašinou, se kterou by normálně konfliktní nebyl. A já budu muset řešit něco, co bych normálně řešit nemusel.
Takže ještě jednou. LOA nech na ATC a ty měj na starosti svoje budíky. Myslím, že i A.J.S ti potvrdí, že jako pilota ho nějaký LOA nezajímají. |
|