FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ortofoto /klasika vs. Ground VTP/ ??? Jeden příspěvek | Celý strom
Ortofoto /klasika vs. Ground VTP/ ???   21. 7. 2004 / 14:35
palander
Vytvoril som si pseudo-ortofotomapu mesta Piestany. Obsahuje vodu aj LM (nocnu texturu). Vyzera to celkom dobre. Jediny problem mam v tom ako to naviazat na okole. Pri normalnom resamplovani fototextury vznika neprirodzena stvorcova textura ktoru viem nadpojit len tak ze doretusujem polia do ortofotomapy. Toto sa mi ale nepozdava lebo sceneria bude viazana na urcitu sadu textur (bud default MSFS alebo ?...). Kedze dost experimentujem z texurami bol by som radsej keby to islo rovnako dobre aj cez VTP v Grounde. Po vlozeni VTP polygonu do FS-ka to uz vyzeralo dobre ale narazil som 2 problemy:
1. Voda tvorena Alfa kanalom sa nezobrazuje ( to sa tu uz riesilo ale neviem ci sa nieco od vtedy zmenilo)
2. Ani nocna textura sa nezobrazuje

Klasicke *.bgl chodilo OK aj voda aj LM. Skusil som obklikat vodu v grounde ale v FS-ke ostala pod ortofotomapou (asi problem s vrstvou). Potoky a male riecky su OK ale rieka Vah je tvorena ako jazero a ma aj ostrov. Skusal som experimentovat s layers a menil som aj nazov bgl suboru aby ho FS-ka nacitavala neskor ako ortofoto ale bez vysledku.
Prosim o radu alebo vlastnu skusenost s problematikou VTP. Dobredu dakujem
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ