|  | Ortofoto /klasika vs. Ground VTP/ ??? 21. 7. 2004 / 14:35 | |
|  | Vytvoril som si pseudo-ortofotomapu mesta Piestany. Obsahuje vodu aj LM (nocnu texturu). Vyzera to celkom dobre. Jediny problem mam v tom ako to naviazat na okole. Pri normalnom resamplovani fototextury vznika neprirodzena stvorcova textura ktoru viem nadpojit len tak ze doretusujem polia do ortofotomapy. Toto sa mi ale nepozdava lebo sceneria bude viazana na urcitu sadu textur (bud default MSFS alebo ?...). Kedze dost experimentujem z texurami bol by som radsej keby to islo rovnako dobre aj cez VTP v Grounde. Po vlozeni VTP polygonu do FS-ka to uz vyzeralo dobre ale narazil som 2 problemy:
1. Voda tvorena Alfa kanalom sa nezobrazuje ( to sa tu uz riesilo ale neviem ci sa nieco od vtedy zmenilo)
2. Ani nocna textura sa nezobrazuje
Klasicke *.bgl chodilo OK aj voda aj LM. Skusil som obklikat vodu v grounde ale v FS-ke ostala pod ortofotomapou (asi problem s vrstvou). Potoky a male riecky su OK ale rieka Vah je tvorena ako jazero a ma aj ostrov. Skusal som experimentovat s layers a menil som aj nazov bgl suboru aby ho FS-ka nacitavala neskor ako ortofoto ale bez vysledku.
Prosim o radu alebo vlastnu skusenost s problematikou VTP. Dobredu dakujem |
| |
|