Já ale s tímhle typem servisu naprosto souhlasím. Představ si mou situaci, kdy vypravíme na školení naší mobilní učebnu, což jsou notebooky. Máme akce po celé ČR a SR. v případě plného obsazení a nějakého problému s notebookem na školení, kdy není v našich silách vzít další stroj a vyměnit ho, je pro nás vytažení trnu z paty takový servis, kdy maník od Dellu dorazí na místo a tam zajistí opravu. Vypadá to mnohem lépe, než kdybychom museli zákazníka poslat domů a notebook na nějaký čas do servisu. Koneckonců ty jako koncový zákazník si tuto službu předplatit nemusíš a máš standardní záruku, kdy si stroj do servisu odneseš sám a holt si počkáš. Mě osobně se tato předplacená záruka již několikrát velmi vyplatila. Je to prostě volitelný bonus navíc, do kterého tě nikdo nenutí. Alespoň tedy u Dellu, se kterými mám teď zkušeností vpodstatě nejvíc a všechny ty zkušenosti jsou na jedničku s hvězdičkou a třikrát podtrženo