Ahoj,
melo by to myslim fungovat, napriklad kdyby se polygony pro pseudofototextury daly do VTP layer 7. Nasledne tvorene ostruvky musi byt land mask (ne water mask).
Pro znazornovani nocnich textur nekdo nedavno na avsimu doporucoval dusledne oddelit do samostatnych scenery adrearu polygony vyuzivajici kompletni sezonni/nocni sestavy fototextur "252" od polygonu natahujicich konstantne jeden letni set fototextur "253", nemate s tim nekdo zkusenosti? Pamatuju se, ze Dalibor Vinsky s tim hodne experimentoval a udelal i realistictejsi nocni textury pro stredni Evropu, mely by tu nekde byt i k downloadu.
Alfakanal, ktery pri znazorneni fototextur pomoci bgl z resampleru (typ dat custom nebo landclass) vytvari vodu se vsema efektama, pri znazorneni pomoci bgl s metodou VTP zpusobuje promenlivou propustnost fototextur pro podkladove genericke textury, coz by mohlo velice pomoct, aby prechod z fototextur nebo pseudofototextur nebyl tak zavisly na tom, jestli jsou genericke textury default nebo vylepsene. Tuhle vlastnost ma podporovat SBuilder (ale ja to tu vsechno popisuju jen z pohledu nekoho, kdo si o tech postupech precetl, sam jsem to nezkousel a doufam ze teda moc nemlzim...)
Vlada Stoje |
|