FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ortofoto /klasika vs. Ground VTP/ ??? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Ortofoto /klasika vs. Ground VTP/ ???   22. 7. 2004 / 19:02
Vláďa Stoje
Ahoj,

melo by to myslim fungovat, napriklad kdyby se polygony pro pseudofototextury daly do VTP layer 7. Nasledne tvorene ostruvky musi byt land mask (ne water mask).
Pro znazornovani nocnich textur nekdo nedavno na avsimu doporucoval dusledne oddelit do samostatnych scenery adrearu polygony vyuzivajici kompletni sezonni/nocni sestavy fototextur "252" od polygonu natahujicich konstantne jeden letni set fototextur "253", nemate s tim nekdo zkusenosti? Pamatuju se, ze Dalibor Vinsky s tim hodne experimentoval a udelal i realistictejsi nocni textury pro stredni Evropu, mely by tu nekde byt i k downloadu.
Alfakanal, ktery pri znazorneni fototextur pomoci bgl z resampleru (typ dat custom nebo landclass) vytvari vodu se vsema efektama, pri znazorneni pomoci bgl s metodou VTP zpusobuje promenlivou propustnost fototextur pro podkladove genericke textury, coz by mohlo velice pomoct, aby prechod z fototextur nebo pseudofototextur nebyl tak zavisly na tom, jestli jsou genericke textury default nebo vylepsene. Tuhle vlastnost ma podporovat SBuilder (ale ja to tu vsechno popisuju jen z pohledu nekoho, kdo si o tech postupech precetl, sam jsem to nezkousel a doufam ze teda moc nemlzim...)

Vlada Stoje
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ