FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax spojení vertexů Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax spojení vertexů   19. 9. 2009 / 23:15
Aardvark   
Jedině pomocí collapse jak psal čmelák, anebo pomocí weld (pokud máš vice bodů a jsou hodně blízko sebe tak stačí jenom nastavit dosah a ono je to svaří) . S tím collapse akorát vybereš body který chceš aby vytvořily jeden. Pokud to myslíš tak, že potřebuješ aby bod jednoho kvádříku měl stejnou pozici jako bod jinýho kvádříku- prostě jakoby přilepit jeden bod na druhej, klidně i z různých těles, tak na to slouží uchopová funkce kterou si nastavíš kliknutím na magnet, kterej je úplně dole (ten nejvíc vlevo- jsou tam 4). Když klikneš pravým tak se ti ukáže tabulka kde si zaškrtneš jenom vertex, pak klikni levým a pole pod magnetem zezelená. Pak už jenom hejbneš tim vertexem kterej chceš přilepit a on se sám chytne uvidíš...

Jestli jsem to teda pochopil správně
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ