Přidám se k řadě odpovědí s něčím snad komplexnějším Co znamená u Aček LAND nemám potuchy - možná to upozornění.
Každopádně, jakmile se dosáhne minim, tak se nic s autopilotem neděje, žádný jiný mod.
V té chvíli se velitel letadla rozhodne, zda přistane nebo ne (nezáleží jen na viditelnosti dráhy, ale na spoustě dalších faktorů - vítr, další provoz, povolení, něco s letadlem atd.). U Bulíka se musí ozvat na minimech v případě přistání "landing". Pokud toto kapča, resp. velitel neřekne, tak se musí ozvat co dál, tzn. go-around nebo takového něco (ty fráze přesně nevím).
Obvykle v této chvíli (při dosažení minim) pilot letící vypíná autopilot a přebírá kontrolu, aby letadlo mohl posadit ručně.
Co se týče ještě viditelnosti při minimech, tak jak jsem psal výš, musí pilot vidět světelnou přibližovací řadu a minimálně jednu příčku této světelné přibližovací řady (z toho důvodu, aby měl referenci horizontu, když čučí ven).
V případě přiblížení CAT IIIc (autoland) minima nejsou (jsou na 0) a tam se čeká podle radiovýškoměru do 50ft, kde se velmi bedlivě sleduje FMA a pokud nepřejde AP do pitch modu FLARE, musí se okamžitě provést postup nezdařeného přiblížení (čumák nahoru, plný kotel a pryč). |
|