FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 8. 2025, svátek má Luděk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Navigraph a eaglesoft Jeden příspěvek | Celý strom
Navigraph a X-plane   27. 9. 2009 / 19:55
leonell
Ach ne

Poskytnout utilitu na prevod klidne muzes, to Ti nikdo nemuze zakazat a nezakazuje. Nesmis k tomu dodat zadna jejich data.

Kdyz si projdes jejich licenci nebo to vlakno v jejich foru, tak oni ZAKAZUJI jakkoliv manipulovat s jejich daty vcetne konverze, takze i kdyz si koupis jejich data NESMIS je prevest (treba tou svou utilitou) do XPL formatu. Samozrejme - kde neni zalobce neni soudce. Z tohoto hlediska by spise byla otazka, proc nema defaultni XPL moznost pracovat s jejich daty, to by melo byt jednoduse upravitelne

Proc to nenabizeji nevim, ale asi maji pochybnosti o ucelu nebo se boji. Ostatne co jsem koukal tak ty defaultni data XPL kdosi updatuje, posledni byly tusim cervenec?

K tomu SID a STAR - slovo datlovat bych nepouzil. Kdyz si predstavim nektere STARy se snad desitkami rychle se menicich bodu tak tam to datlovat si neumim predstavit. Jedine pripravit dopredu a nacist ze souboru podle pozadavku ATC.

Moje horni hranice jsou regional airlinery, nicmene i ty nejjednodussi FMS jsou nahony vzdalene defaultnimu FMS z XPL. Je tam jeste hodne co dohanet. A nejvic mne toci, ze do GPS (coz ma byt GNS430) nejde nahrat trasa a musis to davat po jednom. Uz mne napadlo udelat vlastni, ale preci jenom si na to netroufam

Asi tak
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ