Ach ne 
Poskytnout utilitu na prevod klidne muzes, to Ti nikdo nemuze zakazat a nezakazuje. Nesmis k tomu dodat zadna jejich data.
Kdyz si projdes jejich licenci nebo to vlakno v jejich foru, tak oni ZAKAZUJI jakkoliv manipulovat s jejich daty vcetne konverze, takze i kdyz si koupis jejich data NESMIS je prevest (treba tou svou utilitou) do XPL formatu. Samozrejme - kde neni zalobce neni soudce. Z tohoto hlediska by spise byla otazka, proc nema defaultni XPL moznost pracovat s jejich daty, to by melo byt jednoduse upravitelne 
Proc to nenabizeji nevim, ale asi maji pochybnosti o ucelu nebo se boji. Ostatne co jsem koukal tak ty defaultni data XPL kdosi updatuje, posledni byly tusim cervenec?
K tomu SID a STAR - slovo datlovat bych nepouzil. Kdyz si predstavim nektere STARy se snad desitkami rychle se menicich bodu tak tam to datlovat si neumim predstavit. Jedine pripravit dopredu a nacist ze souboru podle pozadavku ATC.
Moje horni hranice jsou regional airlinery, nicmene i ty nejjednodussi FMS jsou nahony vzdalene defaultnimu FMS z XPL. Je tam jeste hodne co dohanet. A nejvic mne toci, ze do GPS (coz ma byt GNS430) nejde nahrat trasa a musis to davat po jednom. Uz mne napadlo udelat vlastni, ale preci jenom si na to netroufam 
Asi tak 
|
|