Tak ti nevim hele, ale asi jsem studoval jinou CVUT nez tady popisujes
Uroven vyuky specializovanych predmetu bych rekl prevysuje jakoukoliv jinou soukromou vyrobnu certifikatu ATPL a to jak kvalitou (diky prave externim zamestnancum-pilotum, kteri ovladaji jak teorii, tak do toho dokazou vlozit i prakticke zkusenosti) tak i kvantitou ( studium jako takove je casove dost predimenzovane - tusim o nejakych 30%-prave proto ze externiste maji ne vzdy cas dle rozvrhu). Co se tyka kolektivu-v mem kruhu jsme 3 roky nerozebirli s kamarady a spoluzaky nic jineho nez letadla - nezasvecenemu se pak muze zdat takovy kolektiv odtazity a arogantni - ale ja to teda odmitam.
Co se narocnosti studia-nejhorsi byla fyzika a matika v prvaku a druhaku - to byla vskutku jakta - ale nakonec z pilotu udelali vsichni. Nyni dokonce uz jsou tyto predmety pro piloty zjednodusene - to za nas nebylo. Jinak specializovane predmety uz jsou rekl bych davacka - tedy pokud te to bavi.
To ze se neda pokracovat navazujicim studiem je tedy nesmysl-pred dvema lety jeste urcite. Pravda je, ze na katedre z toho nebyli nadseni, ze pulka rocniku pilotu se hlasi na navazujici studium, ale v dobe kdy neni prace je to skoro jedine vychodisko. Navazujici obory tam jsou -jen nenavazuji primo na obor prof.pilota.
A ted moje cesta-abys nerekl ze nevim o cem mluvim.
2003 zahajeni na CVUT obor prof. pilot
2006 cervenec - absolvovani teoretickych ATPL zkousek na UCL
2007 leden - absolvovani statnic a ziskani titulu bakalar
2007 duben - zkouska CPL
2007 cerven - konkurz ke SkyEurope a okamzity nastup
2007 zari - nastup na navazujici studium na CVUT
2009 zari - po dvou letech bez prace ale s typovkou na B737NG a 1500 hodinama na typu
2010 leden - ocekavam statnice na inzenyra
A rekl bych, ze v tomhle kariernim rozjezdu snu hrala obrovskou roli kvalitni priprava na CVUT - ja osobne na tu skolu nedam dopustit |
|