Kluci už se tady k tomu vyjádřili, kdyžtak poprosím o aktivní létavce o upřesnění.Ten kdo ty "Piloty na zkoušku" pořádá je držitel pouhého PPL a za současné zpřísněné legislativy může vozit maximálně sebe, případně kamarády, známé a známé jejich známých (kteří mu můžou x nemusí přispět na úhradu nákladů), ale nesmí to v žádném případě provozovat jako byznys a vydělávat na tom!!!Myslím, že se tady několikrát řešila problematika "vyhlídkových fotoletů" a i to myslím musí lítat držitel CPL.Takže to vidím tak, že "organizátor" samozřejmě potřebuje nalítávat další hodiny,aby zvýšil svoji cenu na leteckém trhu a takto to vznešeně maskuje.Jak probíhá platba za ten let?Dostaneš účtenku?Platí z toho daně....otázek by se dala najít hromada...Ale na předchozí můžeš klidně zapomenout - mě napadla následující myšlenka!Když jsem aeroklubařil - plachtařil, tak jsem samozřejmě nevynechal jedinou příležitost, abych se mohl svést aeroklubovým motorovým letadlem.Naši motoroví piloti nebyli sobci, znali nás, věděli co od nás můžou čekat a Cessnu nebo Moravu nám plachtařům ve vzduchu ochotně půjčovali!ALE, protože měli taky rozum, zodpovědnost a pud sebezáchovy, tak start a přístání byli vždy v jejich režii!I Cesna se může sesypat....Kdežto tady organizátor nabízí "člověku z ulice", že si zaletí za peníze LIVE IFR přiblížení na LKVO????Buď je šílenec (že neznámému člověku takto půjčí letadlo), anebo prostě nemluví pravdu!Spousta lidí na AEROWEBU k tomu v diskusích měla připomínky - v jiných diskusích, protože ne ke každému tématu je diskuse povolena.......a tyto připomínky byli organizátorem vymazány..... |
|