Mám takový soukromý pocit, že to je "něco za něco", jen jaksi součást daleko většho dealu, jehož detaily se nikdy nikdo nedozví.
Můj soukromý škandální názor je:
-TVS chce chartery.
-ČSA se potřebuje zbavit co nejméně bolestně letadel a lidí
-ČSA potřebuje peníze
-stát nechce, aby na něj byla podaná žaloba kvůli "spojení" s Letištěm Praha (což je sice účelný, leč nekalý způsob, jak obejít restrikce EU ohledně státní pomoci firmám, o tom není třeba přliš mudrlantovat)
Ingredience dáme do hrnce, zamícháme, podusíme, a hle, výsledkem je chutný, vydatný německý "ajntopf", a v něm budou plavat Airbusy, čtyřstovky, pětistovky, osmistovky a přikusovat se k tomu budou smlouvy s cestovkama.
Tudíž si nemyslím, že by skutečná výkonnost oddělení charterové dopravy ČSA v tomhle hrála nějakou roli.
A já trumpeta si myslel, že už si čtyřstovky nikdy nezalítám. A zdá se, že naděje žije
|
|