Zdravim,
Jozi dovolim si trocha polemizovat s tym co je napisane na tej stranke. V prvom rade sa mi nejak nezda pocet polygonov pri tom panelaku. Skusal som si to nakreslit presne taky isty tvar co je na tych obrazkoch a na menej ako na 148 poly som sa nedostal. Neviem ako s cislu 81 prisli, ale podla toho co som si skusil to cislo je nezmysel. Mam nejake tie modely uz namodelovane za sebou, a rovnako daco viem aj o tweakovani v FSkovom asebleri, LODovanie a podobne finty ale naozaj to cislo 81 je nezmysel. Otazne je ze comu tvorcovia hovoria polygon. Polygon v FSke, resp. aj v gmaxovi a vacsine grafickych softov je trojuholnik (elementarna cast ktora sa da vyplnit a to je plocha medzi troma bodmi) nie stvorec (obdlznik - ten sa sklada z dvoch trojuholnikov). Cize ak rataju trojuholniky tak pod menej ako 148 sa nedostanu, ak stvouholniky (co je chybne oznacenie) by ten pocet suhlasil. Rovnako modely PMDG ktore spominaju dole urcite nemaju 4000 az 7500 poly, ale napriklad PMDG 737-700 Winglets ma 45403 polygonov. Cize autor tej stranky trocha aj ked urcite nechcene zavadza, preto odporucam nech si to trocha opravi. Gmax ma funkciu Polygon counter ktory mu zrata vsetky polygony (trojuholniky). Este je tam viacej veci od ktorych zavisi celkovy vysledok a to ze ako im to bude "zrat vykon", ak maju zaujem nech sa mi ozvu a s dotycnym tvorcom si to mozem vydiskutovat, pripadne mu poradit nejake triky (kontakt najdu v mojom profile), nechcem to tu rozoberat pripadne prezradzat takto verejne.
Peto |
|